Sky, Mica, Tess, Luis, and Unicorn are five orphans, each endowed with the power of one of the savanna’s most powerful animals, commonly known as the Big Five. The children, who come from all over the world, are adopted by a couple who love nature. Together, they protect nature from those who want to destroy it. In particular, they protect an ancient nature reserve coveted by a mining company.