When her mother passes away, 14-year-old Melody is sent to the remote wilderness of Canada to meet her father for the first time—a quiet man devoted to rescuing orphaned bear cubs. Grieving and lost, Melody plans to escape, but her bond with a fragile young cub she named Heaven awakens something she never knew she had: the fierce courage to protect those she loves. As hunters close in, Melody, her father, and Heaven must fight together to save the bears and discover the unbreakable strength of family, love, and healing.