To be the hero of your own story, you sometimes have to be the villain in others’. Marquise de Merteuil, betrayed by Valmont, embarks on a daring journey to become Paris’ leading courtesan. Freely adapted from the novel ‘Dangerous Liaisons’ by Pierre Choderlos de Laclos, a thrilling exploration of the price of emotional & sexual freedom — in a world where women had little.