In the middle of a performance at la Comédie-Française, an actor dies on stage, poisoned. Martin, member of the troupe and friend of the victim, becomes the center of everyone’s attention. Suspected by the police, he’s also chased by a mysterious organization, the Green Perfume, that seems to have ordered the murder.