Okay, Marie is a little tired of her husband's carefreeness: once a CEO, Sam has now been unemployed for two years. Okay, she is very tempted to let herself be seduced by this handsome stranger who has started flirting with her. Okay, her daughter also has an upcoming piano competition... Although this nutty and vague balance is still just holding up, an unexpected event throws the family down an even crazier path.