Justin, her fiancé, decides to take her to Quebec's far northern territories at Christmas so as to start a new life. But, over the Atlantic Ocean, upon learning that the plane is going to crash, Romaine decides that she doesn't want to die without telling Justin the truth she's always kept hidden from him.