What is a friend? Do I have one? Am I one? What is this strange relationship known as "friendship?" Who are these people we love like a friend and those we don't? Who are these people with whom it is never over because it never began? How can I be useful and worthwhile to my friends? Do I have the right to intervene in their lives because of our friendship? And how far can go? Deep down, what is this strange feeling I feel when a friend needs me? Is it happiness or need?