Fascinated by actresses, Robert is undoubtedly the clingiest fan in French cinema. A handling agent by night in a large artistic agency, he devotes his days to "his" stars, whom he follows relentlessly, not hesitating to interfere in their lives. Working together on the same film set, his three favourite actresses discover one day that they have the same problem...with the same fan. They thus decide to join forces and settle their score with him: they were his idols, but they become his worst nightmare!