Ariane Felder is pregnant! The situation is even more suprising because Ariane is a young judge and confirmed single woman with very strict morals. But what is even more surprising is that, based on the paternity tests, the baby's father is none other than Bob, a criminal who has been tried for an horrific assault. Ariane, who can't remember a thing, tries to understand what on earth could have happened and what lies ahead for her...