While he's slaving over the autobiography of a soccer star, he discovers that Claire, his first love, is currently living with the sportsman. Torn between the woman he now loves and the woman he loved ten years earlier, his soccer player employer and all the problems such a situation induces, Raphael will be forced, in a mere matter of days, to face up to all the questions that he's carefully avoided dealing with for years...