An experienced airline pilot, Estelle leads a perfect life between long-haul flights with her loving, protective husband Guillaume. One day, by chance, in an airport corridor, she crosses paths with Ana, a photographer with whom she had a passionate affair twenty years earlier. Little does Estelle know that this reunion will send her into a nightmarish spiral, turning her life upside down and irrational...