Carole is a member of humanitarian team whose mission in the Balkans is reaching its end. On the way home, she and her two team-mates are brutally attacked and kidnapped by criminals whose motives are unclear. Who are these kidnappers? What do they really want? The truth will turn out to be terrifying...