Thailand. In a future ravaged by a virus where cows have almost disappeared, Phop, a wealthy farmer, owns the last bull in Southeast Asia. His bull is highly sought after for artificial insemination, but he is getting old and struggling to produce semen. Phop then relies on the gestural genius of Jon, a poor worker who nevertheless has a gift for extracting semen from the bull thanks to his unique masturbation technique. Watching Jon masturbate his bull excites Phop, who also wants to experience this pleasure. But Jon is married and very loyal.