Rody, Doug, and Fred bicker on a park bench. The street has erased their age and their past. Who knows the men they once were? One day, Fred finds a lost smartphone at a political rally. He brings it back to the square. They want to call, but to whom? Everyone has rejected or forgotten them. They look at the names in the phone's contact's list and decide to call one person each.