Yenan, a woman in her thirties, appears in the eyes of society to live a happy marriage alongside her husband, Marc Kassy, quarantine and, he is a prosecutor. They are part of the good society, are beautiful and bright. Yenan leads a cocoa bean export factory with an iron fist. She is the mother of a sixteen year old son, Kevin.