Abla runs a modest local bakery from her home in Casablanca where she lives alone with her 8 year-old daughter Warda. Their routine of housework and homework is interrupted one day by a knock on the door. It is Samia, a young woman looking for a job and a roof over her head. The little girl is immediately taken with the newcomer but her mother initially refuses to allow a pregnant stranger into their home. Gradually, however, Alba’s resolve softens and Samia’s arrival begins to offer all of them the prospect of a new life.