Three days… Three stories… Three characters. Serge… Saïd… Sarah. All reveal, in their own way, their sufferings and hopes. Trafficking and trucking… love craved and love caved in… bereavement and birth… Serge. Saïd. Sarah. They form a triangle… cross paths with one another in Tangiers… just a stone’s throw away from Europe… where distance is closest… where closeness is farthest.