Kamel is a hitman who receives his contracts by Internet. After carrying out the job, he's in the habit of calling Souad, a part-time prostitute, to make a date for sex. Kenza, a traffic cop responsible for the city's largest traffic circle, often answers the phone. Kamel soon falls in love with her beguiling voice and sets out to find her.