In the Moroccan city of Meknes, recently married Abdelkader and Malika struggle to make ends meet. They dream of leaving the family house and finally start a life of their own together. But one day at work, Abdelkader experiences a violent incident that will turn their destiny upside down. Volubilis is a tale of love in a world of despair, of beauty among the ruins.