Rebecca and Romain, a couple in their thirties, have everything they could wish for. Nestled in a quiet neighborhood of a small town, they hope to start a family but their attempts to get pregnant keep on failing. When Mickaël, Romain’s younger rakish brother moves across their home and announces that he will soon be a father, the atmosphere is suddenly altered. Especially since Mickaël seems to abuse his girlfriend, who oddly vanishes following a violent row. Rebecca thinks Mickaël is guilty. But are monsters always the ones we assume ?