Ten people—five women and five men—are invited to a deserted tropical island that is home to a luxury hotel. The ten guests soon realize that they are alone on the island and cut off from the world, with no cell phones and no way to escape what will quickly turn out to be their worst nightmare. Why were they lured into this trap? The answer lies hidden in their pasts, which they had all carefully buried. But today, under the island’s scorching sun, they will have to pay the price. In the end, none of them will remain. So who is the killer?