Vincent Martin has everything he needs to be happy. One evening, on his way home from work, a crime is committed right before his eyes. A woman is pushed under a lorry. She dies instantly. Vincent's life is turned upside down. He is suspected by the police, his painful past comes back to haunt him, his fiancée Sarah distances herself from him, and even his lifelong friend Yann has doubts. Vincent is caught up in a downward spiral that seems inevitable.