Marcus and Elisa have lost their little girl. The couple did not survive Coco's death. However, one night, Marcus returns to see Elisa, whom he hasn't seen for two years, accompanied by Coco! The reunion is animalistic. But for how long did Coco come back? And how could they keep her with them forever?