Sixteen-year-old Anna lives with her young mother, Rebecca, her life regulated by the latter's conquests. Summer is coming to an end, a summer during which Anna began to discover her own sensuality. When Anna learns she's pregnant, Rebecca sees herself in her at the same age. Anna finds herself confronted by a choice. Although this choice perhaps means breaking apart from Rebecca, Anna will find support there where she least expected it.