The party turns bad, Dary assaults Aly. When Aly calls the police, Anna picks up and manages to stop the assault from going worse. The following day, Aly tries to get back to her daily life and minimizes the effects of the aggression. Dary tries to convince himself with a version of the events he can live with. Anna tries to continue to be part of the story. The trial is on. What makes justice and what can repair?