Sarah, a beautiful and intelligent 30-year-old, has everything to succeed. But her fear of banality keeps her in a permanent state of inertia. One day, she wakes up in an unknown suburban house after a complete blackout. Helpless, she calls her friend Catherine and lands, against her will, in a bachelorette party with old acquaintances. As the night unfolds and the tension builds, Sarah's pursuit of authenticity leads to a merciless climax where secrets are unveiled, and friendships, destroyed.