Middle-aged sexist Cédric is suspended from work after drunkenly kissing a female reporter on live TV. Stuck at home with his long-suffering girlfriend, Nadine and their incessantly crying baby, Cédric teams up with his brother, Jean-Michel, to co-author a book apologizing for their past misogyny. Enter Amy : a mysterious and provocative young babysitter who, like a Mary Poppins of the libido, forces the trio to confront their sexual anxieties while turning their lives upside down.