Prosper is a 40 year-old Uber driver, who still lives with his mother. One night, a man dies in his car. When he slips on the corpse’s incredible boots, he assumes the man’s identity and becomes King, the famous Parisian sapeur. He is charismatic and has one desire: avenge his death. Prosper is then drawn into the world of the Parisian “Sape”.