Following a public altercation with Éric Andrei, mayor of Bobigny and left-wing candidate in the French presidential election, Stéphane Blé, a youth center leader from the suburbs of Paris, becomes a celebrity on social networks. He is then approached by William Crozon, a political adviser who convinces him to become the first black man to run for president. The road is strewn with pitfalls, Andrei does everything to get revenge on Stéphane, Stéphane's relationship with Marion is put to the test, and William, an interested politician, plays a double game. Is France truly ready for a Black president?