No one would have bet on Jérémy, stuck behind the counter of a video store, or on Bouna, who cleans airports. With no money, no connections, and speaking painfully poor English, who could have predicted they’d one day become big-name agents in the NBA?
What they lack in experience, they will make up for in audacity, while remaining true to their one credo, doing business with a human touch. Scouting raw talent while improvising their way up, they’ll fake it until they make it – chasing their American Dream and landing multi-million-dollar deals.