Marc, a young city dweller, moves to the country alone. He is counting on the arrival of his girlfriend Louise, who is slow to join him. Marc is obsessed with the wellness routine that punctuates his days, but the silence is becoming increasingly burdensome and Louise still hasn't arrived. In this stressful calm, Marc is gradually assailed by sounds that we are used to ignoring, then by others that we are not supposed to hear.