Trapped in a luxurious nightmare with the most devious granny Paris has ever seen, Fanny refuses to back down. What follows is a riotous and ruthless showdown between a determined young woman and a wicked Granny who plays dirty, charms harder, and absolutely refuses to vacate — or die.