Juliette, 30, seems to have it all: a power job in finance, a beautiful house, and a life of constant travel. Despite her mother’s hopes for grandchildren, her nights are filled with fleeting lovers. When she is assaulted by a work colleague at a company event, her world collapses. Juliette then sets out on a new path to bring meaning to her life.