To cheer him up, Walid invites Sprite, his brother-in-law, to the new kebab place that just opened in town. But as they’re about to order, the two buddies find themselves caught in the middle of a robbery attempt: a hooded woman bursts into the restaurant, gun in hand! When Walid thinks he recognizes her, she panics and takes them hostage. Walid and Sprite have to face the facts: their kebab will have to wait.