Public holiday, in the middle of department 77 in France: Lili waits for a bus to go to the airport. She meets Thibault, an old schoolmate she has no memory of. The bus does not pass and she decides to go on foot. Thibault accompanies her in spite of herself. They will then re-meet and bond.