Sprite, 25, is desperate to find a job. To work, he needs a driver’s licence; and to pay for his driver’s licence, he needs a job. He is hired by a startup that cleans villas after parties; but how can he possibly commute late at night in suburbs with insufficient public transportation? On the advice of Marie-Charlotte, his driving instructor, he signs up for a dating app to charm young women living close to the houses he has to clean. One small problem: Sprite is not really one to seduce.