Each episode ofTrulli Tales follows the adventures of 4 very special Trulliland kids that hold a fantastic talent for cooking. Because of this extraordinary talent, Ring, Sun, Zip and Stella, have been chosen for a very important mission: to protect Trulliland's most prized possession, an enchanted cookbook. But protecting this precious book isn't going to be easy because a dastardly bad-guy called Copperpotis trying to steal it. Fortunately, our young heroes have a secret weapon: magic.