Welcome to The Muchmore Manor, home of the uber-rich Mrs. Muchmore and her beloved, red bow-wearing dog, Bentley. Together, they lead a luxurious and happy life - unlike the down-on-his-luck and trash-eating racoon Scraggs, who spends his days jealously gazing at the constant food deliveries coming in the Manor.
Eventually, a brilliant idea pops into his head: if he wore a little red bow around his neck too, he could pretend to be a cute little cat and live in the Manor.
And it works! Mrs. Muchmore adopts him and names him Taffy. But while being obsessed with her new kitty companion, her loyal dog Bentley watches over her. He will do everything he can to uncover the dirty raccoon, even if this challenge doesn’t come without a few scratches...