Rocky Kwaterner is a young caveman and, like all Cro-Magnon children, he loves to play jumping mammoths and catchingaurochs. Until the day he finds himself plunged into the 21st century. And it's a shock, because for him yesterday was 35,000 years ago! But thanks to the Tikka family, his new tribe, he learns to live in a modern cave, full of strange buttons that make day and night, and where cave paintings come to life in a funny picture box... Instinctive, Rocky never lets his guard down; he doesn't hesitate to pull out his wooden club against what he considers to be a danger (a tablet, a bicycle, etc.). This often leads to misunderstandings with his neighbours, who have no idea of his prehistoric origins....