Stan and Olivia, the Paprika twins look a lot alike, but their personalities couldn’t be further apart! Between the two of them, they form a wildly cheerful duo, overflowing with energy and imagination! Along with their friends Bigfoot, Puff, Podium and Magma, they can turn the smallest, everyday event into a grand adventure!