Marcus is testing out the 3rd instalment of the video game he loves: ‘Gorbar and the Valley of the Seven Towers of Light’. No sooner had the console been plugged in than a bolt of lightning bursts from the screen. He was thrown back into the video game while Gorbar, the hero, went the other way and landed in his bedroom. Marcus wanted to play? He's in for a treat!