Sonic will leave a trail of dust across TV screens all over the world in his first ever CG-animated TV series. Our blue blur is the star of the show. But wherever he goes and whatever he’s up against, Sonic is aided by his sidekick, Tails, and his friends Knuckles, Amy, and Sticks — and, of course, attacked by his arch nemesis, Dr. Eggman. The series is set in a wide-open world, where most of the characters live in and around a Village. Just over the horizon is a vast landscape filled with jungles, mountains, undersea civilizations, cloud cities, and all kinds of other environments.