Alex, Ruby, Gene, Twinkle, respectively Prince, Pirate, Geek and Fairy, are traveling on a planet full of different islands. Several contrasting worlds such as: sci-fi universe, magical setting, pirates’isle, medieval knights and even a lost land full of aliens and dinosaurs, are the landscapes of those adventures... In each episode our heroes face and overcome a specific challenge!