On Calypso Island, three crews are taught Pfffiracy by the legendary Captain Lamar. This tough training program ranges from sailing exercises and treasure hunting competitions to cannon firing and accosting enemy ships! But it would take more than that for Pat, Lily or Stede to give up. When a Pfffirate has friends to count on, nothing is impossible!