For three seasons, Robin Hood and his friends have been protecting the inhabitants of Nottingham from injustice. Now, their bravery and cunning will be put to the ultimate test as they face a brand new danger… The awakening of Azza the Sorceress!
This fourth installment of the adventures of Robin Hood will, naturally, incorporate the same elements that made the first three seasons a success. Hence, these 52 original episodes will still place great emphasis on the conflicts between Prince John and Robin Hood, while also allowing for new adventures, featuring the Vikings, King Richard, and all of the series’ other essential characters. And we intend to go even further by creating new surprising, endearing, and funny characters! These additions will transport our young audience into brand new stories… Filled with magic and enchantment.