Buck Roquette, Tom Chessmat and Vicky Risk are three drone enthusiasts and students at the prestigious Hawkings Academy. Together, they build a unique drone: ‘DroniX’, with which they will compete with the other students, stirring up the jealousy of some ill-intentioned individuals in the process...