What should have been an easy summer job for Camille, Elvis, and Aldo turns out to be one of the most important missions ever. Beneath the hood of their pick-up truck there lies one of the most sophisticated weapons ever created by mankind: the Méga Boules Frites. A road movie in which realism delicately mixes with a big mess. In which belief is surpassed by science, and science is overtaken by the most obscure myths.