An investigation into the origins of SARS-CoV2, the virus that brought the world to its knees in 2019, following a team of scientists on an expedition in Southeast Asia and behind the scenes of the WHO mission. An inquiry into the source of the epidemic, the roots of evil, or how to advance research when politics interferes with science.