When a family is found one morning, massacred with a cleaver, the horror immediately strikes the minds. There is then only one certainty: society will only be appeased when we can put a face on the monster responsible for the drama.
From the crime scene to the police custody cell, from the first interrogations to the indictment: when such a murder is committed, a complex and implacable machinery is set in motion. Police and gendarmerie officers, forensic doctors, the investigating judge and the prosecutor, each has a very precise mission.