Today, hundreds of kilometers above our heads, millions of pieces of trash are orbiting randomly at breakneck speed. Scientists are now warning that, if nothing is done, the exploration outside our planet, and communications systems within, will be almost impossible within 30 years. How can we collect the space trash and avoid future disasters?